תועלת, תועלת, תועלת, תועלת, תועלת, תועלת, תועלת.
תשננו לעצמכם: אתם חייבים להראות ללקוח מה התועלת שהמוצר שלכם יביא לו. אם אתם מוכרים נורה, אל תגידו שאתם מוכר נורה, תגידו שאתם מוכר אור. אם אתם מוכרים מקדח, אל תגיד שאתם מוכרים מקדח, תגידו שאתם מוכרים חור בקיר. אם אתם מוכרים דיסקים, אל תגידו שאתם מוכרים דיסקים, תגידו שאתם מוכרים מוזיקה.
בקטגוריה "כיצד לחזות את רצונו של קורא המודעה או הטקסט" למדתם כיצד ללחוץ על הנקודות הרגישות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אמרנו שאנחנו מזהים בעיות שהמוצר שלנו יכול לפתור אותן. יפה. עכשיו כיצד להציג את הפיתרון של המוצר שלנו בצורה אפקטיבית? עם תועלת.
למשל לבנאדם יש בעיה שיש לו הפסקת חשמל בבית, הנר שלכם פותר את הבעיה.
אל תגידו: "יש לך הפסקת חשמל? יש לנו נר בשבילך".
תגידו: "יש לך הפסקת חשמל? יש לנו אור בשבילך! הנר שלנו..."
בנאדם שסובל מעודף משקל.
אל תגידו לו: "סובל מעודף משקל? יש לנו מזון בריא בשבילך"
תגידו לו: "סובל מעודף משקל? אנו יכולים לתת לך גוף חטוב , רזה ומעוצב"
תזכרו חברים, עליכם לציין את התועלת שהמוצר שלכם מביא.
תשננו לעצמכם: אתם חייבים להראות ללקוח מה התועלת שהמוצר שלכם יביא לו. אם אתם מוכרים נורה, אל תגידו שאתם מוכר נורה, תגידו שאתם מוכר אור. אם אתם מוכרים מקדח, אל תגיד שאתם מוכרים מקדח, תגידו שאתם מוכרים חור בקיר. אם אתם מוכרים דיסקים, אל תגידו שאתם מוכרים דיסקים, תגידו שאתם מוכרים מוזיקה.
בקטגוריה "כיצד לחזות את רצונו של קורא המודעה או הטקסט" למדתם כיצד ללחוץ על הנקודות הרגישות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אמרנו שאנחנו מזהים בעיות שהמוצר שלנו יכול לפתור אותן. יפה. עכשיו כיצד להציג את הפיתרון של המוצר שלנו בצורה אפקטיבית? עם תועלת.
למשל לבנאדם יש בעיה שיש לו הפסקת חשמל בבית, הנר שלכם פותר את הבעיה.
אל תגידו: "יש לך הפסקת חשמל? יש לנו נר בשבילך".
תגידו: "יש לך הפסקת חשמל? יש לנו אור בשבילך! הנר שלנו..."
בנאדם שסובל מעודף משקל.
אל תגידו לו: "סובל מעודף משקל? יש לנו מזון בריא בשבילך"
תגידו לו: "סובל מעודף משקל? אנו יכולים לתת לך גוף חטוב , רזה ומעוצב"
תזכרו חברים, עליכם לציין את התועלת שהמוצר שלכם מביא.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com